Sick and tired

Tänkte ta ett par minuter från jobbet och skriva ett par rader. Känner inte att jag kommer hinna det när jag kommer hem. Blir nog rätt så stressigt ändå. Sitter säkert någon minut vid datorn ändå, men om jag skriver lite nu så har jag ju iaf det gjort. Har varit en rätt lång och framför allt varm dag på jobbet. Det har varit äckligt svettigt och dant, men när man jobbar med roliga personer funkar det bra :) Just nu vill jag bara åka hem, men icke, jobbar till 5 idag, så är drygt en och en halv timma kvar. Det är bara att härda, haha. Sen får jag åka hem och börjar inte förens vid kvart över 4 imorn :) När jag kommer hem idag ska jag snabbduscha och göra iordning mig så snabbt jag kan, sen åka till Agnes där Karin och Emilia är också. Där bjuds det på rosé och sen ska vi ner på stan och äta nånstans, blir kanon! Har längtat efter mina tjejer, synd att alla inte kan följa med. Kameran följer nog med, så lägger in lite bilder sen när jag kommer hem ikväll. Ha en bra tisdag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0