SHOPPING

Det bästa som finns! :)

Bilder på det jag handlade idag.


Glasögon från Glitter och BikBok



Dödskallering i guld från Glitter



Hanna-skylt



Rosa skålar från Indiska


Perfekt att mina smycken och nagellack i



Rosa t-shirt från Monkey



Randig t-shirt i mintgrön och vit från Monkey



Blå och vitrandig t-shirt med axelsmycken från H&M



Vit och svart tjocktröja från BikBok



Bytte även min t-shirt från H&M till en likadan, p g a att kedjorna lossnat



Gråa byxor att jobba i från Lindex



Kjol från BikBok



Låda att fylla upp med skor



Skoskåp från IKEA





Såhär fint blev det i mina skåp.


Det var allt, mycket lyckad shopping idag måste jag säga :)





Kommentarer
Postat av: amanda

Gud, vad mkt fint du köpte idag! Älska dödskalle ringen ! Pösss

2010-06-12 @ 21:00:21
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: hannah

tack! jag ville haft den i silver, men den fanns inte i min storlek. Det var bara stora kvar, så det fick bli i guld :)

2010-06-12 @ 22:58:30
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0