MÅNDAG

Ojj, nu blev det sent. Glömde helt bort datorn ikväll faktist. Blir lätt så när jag är hos mamma. Då ligger inte datorn under soffan och sen är man för lat för att gå upp och hämta den. Det är ju faktist lika bra och ganska skönt. Ikväll har jag iaf sett på näst sista avsnittet av Top Model, bara finalen kvar nästa vecka :) Sen efter det spelade vi lite spel, TP eller nåt sånt. Jag var iaf skitdålig, så kom väl typ sist förutom Hanna som gav upp. Efter kollade vi på en film sådär på senkvällen. Den hette Flickvänner från förr och den var hyfsat bra och rätt så rolig. Grät faktist en eller två gånger med, så se den. Nu ska jag sova. Hoppas på fint väder imorn, så man kan gå utanför dörren :)


Bild från i lördags. Älskar min gördunåtdumtsådödarjagdig -pose ;) dryg jävel, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0