I've got sunshine!

Åhh, vilken underbar dag var har :) Jag har faktist lyckats att ligga ute i solstolen ett par timmar nu på förmiddagen och det var så skönt. Käkade sen frukost ute med och det kan ju inte bli mycket mer sommarkänsla än det. Synd bara att man inte har en pool att svalka sig i, men snart så får man cykla ner till Karlssons och ligga där och plaska. Ska se om jag kan få pappa till att ta upp våran pool snart, men chansen att han gör det är ganska så liten skulle jag tro. Han håller på förgäves i våran trädgård med att försöka få till en snygg gräsmatta, eller en gräsmatta över huvudtaget. Vintern gick riktigt hårt på vårat gräs, så nu har vi typ en gräsmatta med små gräsplättar lite här och där och lera på resten. Så att ställa upp en pool där på är nog inte så populärt. Får ta och köpa mig en sån där liten barnpool på typ ÖB eller nåt sånt. Det räcker ju faktist med att man kan svalka av sig lite, sen hoppa upp i solstolen igen :) Men nu ska jag ute i solen i en timma till, sen måste jag börja göra iordning mig lite. Elin kommer och hämtar mig vid halv 4. Då ska vi åka in till Motala en sväng, träffa Emilia på stan och lite shopping blir det nog. Sen ska Elin och jag fixa lite annat med (hemlis!). Kommer väl hem vid 7-halv8 tiden nånting. Ha en solig dag mina vänner! :D







Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fin bikini, vart är den ifrån? :)

2010-06-03 @ 15:26:49
Postat av: hannah

tack! den är från Halens :) finns i flera olika former och mönster. Vet inte om dom har kvar den, köpte den för två månader sen.

2010-06-03 @ 23:09:07
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0