Dagens bajs...


Kände att det var dags att plocka fram den goa kategorin DAGENS BAJSJAG BAJSAR FRAMFÖR ALLT PÅ PAPPA, SAMUEL OCH PÅ FOTBOLLS-VM! Visst att jag har suttit och kollat på fotbolls-vm några gånger i veckan, men det beror både på att det kan vara kul att kolla in alla snyggingar som spelat eller att det inte fanns nåt annat på tv. Men just den här kvällen så är det final i Top Model, men inte faan får jag kolla på det! Samuel sitter där uppe och spelar sitt förbannade tv-spel som ett annat tv-spels-mongo och pappa ska kolla på fotbolls-vm ikväll. Så inte faan kan jag kolla på top model. Sen tjatar han att jag sitter vid tv typ hela dagarna, vilket inte är sant. Sitter precis lika mycket som honom nu när det är fotbolls-vm så det kan han hålla käft om. Jag undrar vem som suttit mest vid tv och datorn när han har varit hemma nu i ett halvår?!?! Bara för att jag har mina program på kvällen, så tror alla jag sitter där hela tiden, men det är ju då. Medans pappa sitter hela dagarna och kollar på en massa skit så tror ingen att han sitter där eftersom ingen annan än jag är hemma på dagarna och ser när han sitter vid tv:n. Så nu sitter jag inne mitt rum och har på världens högsta ljud på musiken bara för att retas och det är så jääääääääääääääävla roligt!!!!!!! ÄLSKAR ATT RETAS, MEN BARA FÖR DOM SOM JÄVLAS MED MIG! Nu ska jag tjura lite till och sen ska jag börja sjunga med till musiken, får se hur kul dom tycker det är då, HAHA!!!



Kommentarer
Postat av: Mattislinn

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-09-13 @ 08:49:09
URL: http://mattislinn.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0