7 Juni

Lite tråkigt att vakna idag och kolla ut genom fönstret. Det var lite gråmulet och trist ute, så att gå ut en sväng lockade inte precis. Men började med att äta lite frukost med lillebror och efter det tog jag mig ut på en powerwalk-runda. Först tänkte jag att det skulle vara alldeles för kallt med kortbyxor, men jag tog det och en tjocktröja på mig. När jag kom ut var det till min förvåning väldigt varmt ute, så att jag tog kortbyxor var bra. Men en tjocktröja skulle jag inte tagit, det blev för varmt. Det var himla gött att gå ut en sväng, det var ett tag sen nu. Jag måste ta tag i mitt liv igen, jag var ju så bra på det för ett tag sen. Men det är ju så tråkigt att hålla på med sånt här själv. Så man orkar inte i längden, men nu jävlar. Nu är jag iaf hemma igen och ska kolla ifatt Vakna Med the Voice som jag pausade innan jag gick ut. Sen ska jag städa.




Hittade en urgammal bild på min lillebror. Tänk vad gullig och snäll han var då, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0