6 Juni

Nationaldagen idag då. Vad säger det mig?? Ingenting egentligen. Det är ju inte så att jag går omkring i blått och gult och demonstrerar mot nåt. Nationaldagen säger mig faktist ingenting. Den betyder inget för mig. Det är som vilken dag som helst. Så idag gör jag som många andra söndagar. Ägnar mig åt sport. Ska snart gå bort till kungsvalla för att kolla när Samuel spelar fotbollsmatch mot Tjällmo. Blir nog en ganska lätt match om man ska kolla efter hur det gick förra året, men det kan man ju aldrig veta. Ett år är väldigt långt. Efter det ska vi åka bort till Parkgatan och fira Elias som fyllde 4 år i fredags. Sen ska jag nog åka med till Mjölby, men vi får se. Spelar ju in tennisfinalen hos pappa så då missar jag den om jag åker till Mjölby. Så vi får se. Annars åker jag dit imorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0