24 Juni

Dagen började inte så bra kan man säga. Blev väckt av att jobbet ringde vid kvart över 7 och då insåg jag att jag hade försovit mig. Lyckat Hanna, lyckat. Så det var bara att ta på sig kläderna och slänga sig på cykeln. Var nere på jobbet vid halv, så jag var snabb ändå. Vi börjar ju ändå inte väcka alla förens vid halv så jag missade inget. Men det är ju jobbigt och lite pinsamt att försova sig. Trots att det inte var mitt eget fel, utan min bajstelefon som bara hade lust att dö imorse så att klockan inte ringde! Men ingen större skada skedd. Hade en bra dag på jobbet iaf, vi bakade tårta tills imorn och allt det vanliga. Nu är det skönt att vara hemma. Sprang i våran vattenspridare och badade i Alice pool när jag kom hem. Var tvungen att svalka mig efter att jag cyklat hem från stan med en massa kassar från konsum och systemet. Handlade blommor och mat på konsum, sen var jag på systemet med Emmeli. Att cykla hem med allt var ingen lätt match kan jag säga. Men hem kom jag iaf! :) Ikväll ska jag bara slöa och titta på tv. Börjar jobba imorn igen vid 7 och jobbar till 17, sen ska jag skynda mig och göra iordning mig för att åka iväg till Amanda och fira midsommar med lite bra folk :) Får se om jag kanske hinner blogga nångång på jobbet en snabbis, men jag ska hinna att dekorera tårtan, göra midsommarkrans och duscha på rasten så blir kanske tight. Vi får se. Nu ska jag hem till amanda och lämna lite grejer :) Ha en bra midsommar om vi inte hörs!




Emmeli tyckte det var en bra idé att lägga en tallrik på pannkakorna så att dom skulla hålla sig varma. Känns inte som att det funkade så bra, haha!



Snacka om att man har fantasi när man gör en midsommarstång av tandpetare :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0