22 Juni

Usch, få bubblan vad trött jag är. Hade iaf en riktigt lyckad kväll igår. Skulle åkt med Elin hem, men så blev det ju inte. Dom åkte lite tidigt tyckte jag, så jag stannade kvar. Men jag tog en taxi hem vid 4tiden eller nåt sånt. Riktigt rolig taxichaffis faktist. Trots att hemturen tog dubbelt så lång tid p g a alla vägarbeten så kändes det som att jag var hemma på två minuter. Aja, bra kväll iaf. Men det får jag lida för idag. Har sovit väldigt dåligt så nu är jag så trött. Har iaf orkat ta på mig lite kläder, eftersom det är tillbaka till verkligheten som gäller. Kör mitt första pass för sommaren idag och det känns väl sisådär. Hade hellre suttit hemma och kollat på speedway ikväll och bara slöat i soffan, men det får bli en annan dag. För jobbet kallar... Jobbar till kvart över 9 ikväll, så vi hörs väl efter det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0