21 Juni



Hejsan Hoppsan Familjen! Har ni sovit gott? Det har jag iaf :) Underbart rent ut sagt, sov sådär extra gött inatt och det var lagom varmt och sov lagom länge. Hör ni vilken perfekt natt jag haft, det är ju helt otroligt, haha! Men nu ska jag börja stressa. Jag åt precis sen frukost eftersom jag lyckades fastna vid Totally Spies med AliceDisney Channel, haha. Hur lyckas man, det är ju inte ens bra ?! Men nu ska jag duscha och sen bara borste håret för att efter det åka ner på stan, handla lite grejer och nåt som man kan grilla ikväll. Sen ska jag åka hem igen och göra iordning mig inför kvällen. Då kör vi på 20-årsgrillning hos Emilia Svahn och sen blir det premiären av Måndagsklubben, vilken kväll det kommer bli! :D


Någon som ska åka in till Motala vid kvart i 6?? Vi har problem med skjuts, så hör av er om ni ska in dit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0