19 Juni

Hade en så konstigt känsla när jag vaknade idag. Det känns som att det är någon som fyller år idag, men jag kommer inte på vem. Aja, hoppas jag kommer på det snart, annars blir jag tokig.

Jaha, vad ska man hitta på idag då. Eftersom vädret är tråkigt så blir det ju definitivt inte att ligga ute och sola, så jag får väl stanna inne och inte göra nånting. Jag ska väl fortsätta söka lite jobb, måste ju hitta på nåt. Sen ska jag väl förbereda mig inför kvällen. Ni vet den vanliga tjejgöran, raka benen, duscha, göra iordning håret, sminka mig, ta på mig kläder och allt det där andra. Måla naglarna med, men har inte bestämt vilken färg jag ska ha. Det blir nog rött, vitt eller mörkblått, vi får se. Nae, nu sitter jag här och skriver en massa BLA, så det ska jag sluta med. Vi hörs senare!





Kommentarer
Postat av: elinmahrs

MIn syster fyller idag :)

2010-06-19 @ 16:22:25
URL: http://elinmahrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0