14 Juni

Då påbörjar vi den sista veckan av ledighet innan jag börjar jobba i sommar. Vad ska jag göra då?? Har ingen aning faktist. Helgen har jag planerad och nästa måndag med. Men annars har jag inget planerat. Jag hoppas verkligen på att det blir varmt och fint väder så man hinner bada nån gång innan man börjar jobba. Jag har nog aldrig väntat så länge på det första doppet som iår. Det är ju ett lustigt år, så det kanske inte är så konstigt. Sommaren blir väl lite försenad p g a att vi hade snö enda fram i slutet på april eller vad det var. Men nu vill jag faktist ha sommar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag cykla ner en sväng till jobbet. Ska fixa lite med några papper och med datorn. Sen ska jag hålla mig borta därifrån fram tills nästa vecka. För efter det blir jobb hela sommaren. Resten av dagen vet jag inte vad som händer. Ikväll är det Top Model final iaf :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0