12 Juni

Vad saker och ting ska bråka med en. Precis när jag lagt in en massa låtar och ordnat med kontakterna på min telefon, så ballar den ur. Den bara stängs av när den vill och det gör mig så irriterande. När den precis kommit tillbaka från lagning, så fungerar den inte helt ändå! Bajskorvar alltså... Så får ta mig med min gamla telefon också till Linköping. Måste ju ha någon telefon med sig, annars blir man handikappad ju. Aja, skitsamma.. Nu har jag gjort iordning mig och sitter och väntar på att klockan ska gå. Elin kommer och hämtar mig vid halv 10 och då åker vi till Linköping. Vi tar nog stan först, sen åker vi ut till Ikano. Jag måste handla minst två toppar, för jag har verkligen inga att ha på mig, så det måste med hem. Sen ska jag också köpa skoförvaring, för nu har jag alla mina skor i en ikea-kasse på golvet i mitt rum. Inte alltför snyggt. Men eftersom jag har så många skor måste jag köpa flera förvaringsgrejer, så pengar kommer försvinna idag. Sen måste jag köpa nåt att ha smycken och nagellack i. Sen får det vara nog, men känner jag mig själv rätt så slinker det ner lite annat med. Kommer väl hem nångång i eftermiddag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0