1 Juni

Ny månad och förhoppningsvis nytt och varmt väder. Varför blir man så himla shoppingsugen när man precis fått sin lön och vädret går mot att bli lite varmare?? Jag bara vill spendera pengar som jag egentligen inte har på en massa nya sommarkläder. Är det inte det bästa som finns? Shoppa, shoppa, shoppa. Har suttit nån timma och kollat igenom alla sidor på nätet och det precis livsfarligt. Det slutar alltid med att man klickar hem något. Men det är jag värd, jag vet inte varför, men känner att jag är värd det, haha!

Hade faster och farmor här förut på lite kaffe. Så då satt vi ute i trädgården och det var faktist inte alls så kallt som jag trodde. Jag hann med en dusch innan, sen slängde jag på mig långklänningen och det räckte faktist med det. Frös inte ett dugg, så sommaren kanske är på väg nu. Nu ska jag snart göra iordning mig litegrann, men först ska jag fortsätta att kolla runt efter snygga sommarkläder på nätet. Vid 5 åker jag och Elin in till Motala. Ska lämna av husvagnen, handla på systemet och efter det åka en sväng till Emilia. Får se om hon bjuder på kvällsmat. Hoppas på det! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0