When he talks...

Blir ett snabbt inlägg sådär på natta. Jag ville bara skriva att vi har planerat lite roliga grejer till nästa helg, alltså v.28 blir det va?! På helgen där ska jag åka med familjen till Nyköping på fredagkvällen och sen ska vi käka ute på kvällen och sova i pappas jobblägenhet. På lördagen ska vi åka upp till sthlm, gå på stan och sen ska vi till Grönan på kvällen. Längtar efter att få åka lite karuseller, sen är det ju Sommarkrysset med. Sen åker vi tillbaka till Nyköping och sover, sen åker vi hem nån gång på söndagen. Längtar till den helgen!


Ikväll har jag bara kollat på Ugly Betty från i tisdags och sen kollat på Fringe. Nu ska jag sova. Imorn bitti blir det tidig uppstigning. Klockan ringer vid halv 7, då ska jag ta hand om de tre minstingarna här hemma. Vid halv 10 åker vi in till Busfarbriken i Linköping och är där ett par timmar. Blir en kanondag :) Skriver nog inte förens vi är hemma imorn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0