TISDAG

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men har inte haft nåt att skriva om. Vaknar man vid ett så finns det inte mycket tid till att göra nåt på dagen. Så jag har inte gjort ett skit idag. Har haft rumpan i soffan hela dagen. Jag har bara rest mig upp för kissa, äta, duscha eller öppna dörren. Jag har suttit och kollat på 10 avsnitt av danska Paradise Hotel som har börjat på tv6play igen och nu har jag precis kollat färdigt på fotbollen. Ska snart hoppa i säng och läsa några kapitel i min bok. Jobb imornbitti igen.




Fick hem min t-shirt idag :) ska bara klippa lite i den så den blir lite mer feminin, sen ska jag sova så gott i den och drömma om mannen på tröjan ;) HAHA...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0