TISDAG

Alltså vädret... Varför ska det vara såhär när jag vill något så mycket. Har verkligen öst ner och åskat, men det har väl knappast någon missat. Just nu är det uppehåll, så snälla låt det vara det hela kvällen. Iaf fram till efter 9. Jag är så sugen på speedway, så även fast det regnar så kommer jag sitta där helt ensam och vänta på att det ska sluta. Jag bara måste kolla på speedway idag.


När det bullrade som mest stängde vi av alla apparater här hemma och satte oss och spelade spel. Vi körde en omgång Wall Street. Ett förjävla roligt spel faktist, trots att jag förlorade idag. Pappa vann som vanligt och var lika nöjd med det som alltid. Efter det så käkade vi lite mat. Nu ska jag börja göra iordning mig lite. Känns inte som att det är stor idé att göra iordning sig alltför mycket eftersom det kanske börjar regna. Men sminka mig lite och ta på mig kläder är väl nödvändigt. Det kommer bli svårt att välja kläder idag. Man måste ju ha på sig regnjacka ifallatt det regnar, men ändå är det ju så varmt att man inte kan ha på sig för mycket. Svårt det där, men det löser sig. Nu måste jag drajva, vi hörs senare ikväll när vi kommer hem från speedwayen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0