Lämnar mitt liv vid tröskeln

Så, nu börjar den här lediga dagen gå mot sitt slut. Har inte gjort alltför mycket, många av mina vänner har varit upptagna, så jag har fått vara hemma. Jag har hunnit med att kolla på Paradise Hotel och en himla massa friidrott. Det är typ det enda som går på tv:n här hemma nu. Känns inte alltför kul med bara det hela tiden, men det är ju snart slut. Nu ska jag sitta uppe en liten stund till, sen ska jag sova. Jobbar 7.30-21.15 (med 4timmars rast mitt på dagen) imorn och sen jobbar jag söndag och måndag med. Min jobbarhelg börjar imorn och det känns uselt. Dom andra här hemma ska åka till Skara sommarland imorn och känns surt att inte kunna följa med... Aja, men vi hörs nån gång imorn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0