Dark & Blue

Vilken lugn kväll vi hade på jobbet alltså... så skönt med såna. Jag hann t o m gå in till Elin en sväng och tjata lite. Efter jag jobbat färdigt tog jag sällskap med Elin till konsum och sen tittade vi in en jättesnabbis på Källarn. Men jag var hungrig, varm och trött så jag åkte hem. Nu har jag suttit och kollat efter jobb sen jag kom hem. Nu har det kommit upp en del jobb igen, så i helgen blir det mycket sittandes vid datorn och skicka in ansökningar. Har hittat en del som faktist låter rätt så kul, men vi får se. Man kan ju inte göra nåt annat än att försöka få jobbet, jag är nog inte ensam om dom är det värsta. Tycker det känns skönt att man kan utöka sina sökområden lite nu iaf. Jag vill helst inte hitta ett jobb i en stad där jag inte känner någon, men i o m att Karin flyttat till Bankeryd kan jag ju söka jobb i Jkpg-trakten och att pappa fått jobb i Nyköping och har lägenhet i Oxelösund gör ju att jag kan söka där med. Så vi hoppas på det bästa!
 

Nu ska jag snart hoppa i säng och imorn blir det jobb igen. Vet inte riktigt om jag ska ut på Harrys eller Hugos imorn kväll eller om jag tar en mysig kväll i hamnparken med underbara vänner och åker till Mjölby på kvällen, vi får se. Det lutar åt det sista. Jag ska iaf vara i Mjölby lördag-söndag, så där hittar ni mig :) Vi hörs imorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0