23 Juli

Jag lyckades att vakna i tid idag faktist, men det resulterar alltid i att man sover dåligt på natten. Jag är alltid orolig över att jag ska försova mig, så ligger hela nätterna och glor på klockan så den inte är mer än vad den ska vara. Det är inte många mornar jag vaknar och känner mig utvilad. Det händer nästan bara när man är ledig, då man kan sova hur länge man vill. men då sovar man oftast så länge att det inte blir något kvar av dagen istället...det är ett evigt problem det där med sömn. Men nu ska jag borsta tänderna, ta på mig kläder och sen cykla till jobbet. Jobbar 7-16 idag och sen tar jag lite ledigt och laddar inför en 6dagarsvecka nästa vecka :( suck, jag gillar det inte... Vi hörs senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0