21 Juli

Blev inget inlägg imorse och det beror på att jag försov mig idag med. Eller rättare sagt försov jag mig inte, utan att jag har insett att mitt alarm fungerar inte på min telefon. Det verkar som att klockan på mobilen lagt av helt. Har suttit hela dagen och försökt få det att fungera, men det vill inte plinga. Så nu måste jag verkligen införskaffa mig en riktig väckarklockan, för så här kan det ju inte fortsätta. Har annars haft en lugn, men fruktansvärt varm dag på jobbet. Nu är jag iaf ledig fram till imorn kväll, så det är skönt att kunna vara uppe länge ikväll. Det skulle ju vara förfärligt om jag försov mig imorn när jag börjar kvart över 4, haha.

Nu ska jag nog följa med och handla lite mat, sen ska vi grilla ikväll. Bara ta det lugnt och kolla på tv ikväll. Så det är skönt. Vi hörs väl mer imorn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0