typiskt,

Kunde inte kolla på slutet av Harry Brown för bajsfilmen, eller rättare sagt filmerna, funkade inte. Även fast jag hade två filmer med den så var det ingen av dom som funkade. Så om någon har sett den filmen så får du gärna berätta hur den slutar. Kollade iaf på Wallanderfilmen förut med och den var helt okej. Wallanderfilmerna är såna filmer som man gillar att kolla på för man vet vad man får typ, men dom skulle kunna förnya sig lite och ha lite mer spänning i dom. Men höjdpunkterna med de nya filmerna är ju att Sverrir Gudnason (Pontus) är med i dom. Den snygga islänningen piffar upp filmerna en del ;D Älskade honom redan i filmen Festival, som för den delen är bland den bästa svenska filmen jag vet, har ingen aning om varför, ganska simpel B-film, men ändå kanon:D Och när han var med i Nya Tider.



Aja, nu ska jag ta en paus i mitt film-maraton. Jag ska ta på mig lite kläder och gå ut och gå och handla en sväng. Efter det ska jag fortsätta mitt soffmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0