Renovering

Nu ska jag visa lite bilder från huset, blir bara på mitt rum, hallen och lite av mina grejer som jag målat om.


Mitt rum, har tre vita väggar och en rosa vägg.


Hallen där vi målat panelen vit (tyckte det blev kanon) och det andra grått. Det är likadant i köket. Ska byta golv i dom rummen någon gång med.


Min underbara fåtölj som jag hittade på Återvinningen för 125 kronor och som ja nu målat om armstöden och benen från mörkbrunt till rosa :)


Sen har jag målat om min spegel och mina småspeglar i rosa :)



Kommentarer
Postat av: elinmahrs

snyggt Hanna!! Längtar tills jag kommer hem ooch får se ert nya hus.. Kan ju inte bli annat en snyggt när en snygging som du bor där!! MISS YOU SÅ JÄKLA MYCKET.. pusspuss

2010-01-21 @ 06:32:06
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: Alma

Den rosa färgen var ju skit snygg & du valde helt rätt färg när du skulle måla om armstöden & benen till rosa på din super heta fotölj. =)

Hallen vart också jätte fin !!



pusss puss

2010-01-21 @ 16:59:24
URL: http://amandastengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0