Mästare...

Sitter och kollar på Mästarnas Mästare just nu, faktist ett ganska bra program. Har som sagt varit i huset idag och målat massor. Har målat grått på väggarna i köket och i hallen, blev grymt bra till den vita panelen. Sen målade jag benen och armstöden på min fåtölj i illrosa, blev riktigt bra :) Och målade även fyra små speglar i rosa. Åkte hem därifrån vid halv 4. Hade första handbollsträningen ikväll med, roligt att sätta igång igen! :D Nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet (var annars?! haha) och får väl se om jag slänger i lite inpackning i håret med sen. Kanske blir att måla naglarna med, får se vad som hinns med. Ska kolla 2 ½ män vid 9 och paradise hotel vid 10.

 
Slänger in en muppbild från Bullen ;D



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart ska ni flytta ? :) KRAM

2010-01-12 @ 21:17:42
URL: http://alexandrasimonsson.blogg.se/
Postat av: hannah

Vi ska flytta till Hertig johans gata, vid dig typ. I dom röda husen där bosse bus bor du vet :)

2010-01-14 @ 18:39:35
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0