Lost in Luxury

Samuel och jag har precis slängt i oss lite dubbel-Z och det var inte fel sådär en bakislördag. Var nere hos mormor och morfar och åt kyckling, ris och currysås till lunch och det är bland det bästa mormor kan laga :) Sedan fick vi chokladpudding till efterrätt, lite väl, men men. Var och handlade godis innan vi åkte hem igen. När vi kom hem så kollade vi på två filmer, först kollade vi på Black Christmas som var ganska så dålig. Mellan filmerna var ju så illa tvungen att ta hand om disken och tvätten, inte kul. Vi kollade sen på Sommaren med Göran och jag tyckte den var rolig, enkel och med hyfsat bra humor, ingen höjdarfilm, men sevärd. Nu har vi precis kollat på Robinson finalen. VARNING FÖR SPOILER om ni inte vill veta. Men den som vann var Hans och inför det känner jag ingenting alls. Tyckte inte nån av Jimmy eller Hans skulle vinna, jag hejade på Sanna eller Annika. Men Grattis till honom, eller messmörsgubben som jimmy&anders kallar honom, haha! Nu ska jag gräva ner mig lite längre ner i soffan och kolla på dagens tredje film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0