Jaha, då var man kär igen då...

... eller vad säger du emilia ;) Jag är det iaf! Den här kvällen som började lite lugnt hemma hos emilia slutade någonstans i hyddmarken i motala, haha! Lyssnade på Anton Nessvi och Simon SvenssonTerassen ikväll/inatt, det var helt kanon. Måste säga att det var den bästa kvällen/natten det här året än så länge. Finns det något bättre än att bara sitta, sjunga med och lyssna på när någon trubadur spelar på ett ställe. Jag blir lyrisk. Jag bara njuter!! Det var längesen jag hade så trevligt och roligt :) (Förutom när vi blev stannade av polisen, haha, men den håller emilia och jag för oss själva!) Iaf, tack anton&simon för en kanonfredag!! :) och emilia såklart!



 



Nu är klockan 04.15 och jag ska sova! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0