I Skuggan Av Värmen

Somnade inte för fem öre till filmen. Såååååååå värd film, helt jävla kanon!!! Hade ont i magen under hela filmen, den var så hemsk. Men fruktansvärt bra, eller dålig eller vad man nu ska säga. Ni bara måste se den!!!!



Var tvungen att ta en kissepaus mitt i inlägget och när jag var på väg mot toan så hörde jag världens smäll i väggen bredvid. Det lät precis som att det var någonting riktigt tungt som ramlade ner i badkaret hos grannen, men det kostiga är att det bor absolut ingen där och det finns ingenting som skulle kunna ramla ner... Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag bara skrek rakt ut! Sedan vaknade pappa och emma och undrade vad det var. Fyfaan vad läskigt och vi vet fortfarande inte vad det var. Det e ju inte allt för vanligt med såna smällar klockan 2 på natten. Hur i helvete ska jag kunna sova nu?? USCH!

Men iaf, ni andra får väl sova så gott...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0