H O C K E Y = Hockey

Kom hem från sporthallen för en stund sen, kollade på två helt okej matcher. Det blev vinst för vadstena i båda matcherna, men man har ju sett bättre. Nu ska jag klä om till Vinter-Outfiten och åka och hämta amanda. Vi ska åka förbi östenssons och fylla på förrådet av tuggummi. Som den Tuggummi-beroende person som jag är så har jag bara 5-6 tuggummi kvar och det räcker knappast under hela hockeymatchen, haha! Men är hemma igen vid halv 8 tiden, och idag måste jag få med mig en smörgåstårta hem, är så sugen på det! Men måste åka till amanda nu och sen till ishallen där Wettern möter Rydaholm.



Kommentarer
Postat av: Pitchi

Den där halsduken ser mjuk och gosig ut, vart har du köpt den?

2010-01-24 @ 17:03:11
URL: http://pitchi.blogg.se/
Postat av: Natha

hejsan!

Vad tycker du om mitt första videologg?



Kram

2010-01-24 @ 17:48:34
URL: http://baranatalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pitchi: Mm, den är underbar, men jag kommer tyvärr inte ihåg vart jag köpt den. Det var nog två år sedan tyvärr. Men jag kan tänka mig att det finns liknande i många affärer nu. Bara att hålla ögonen öppna! :)

Natha: Hej! Jag är själv så dålig på videologg men ditt var bra! Kram

2010-01-24 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0