ElinElinElin

Pratade med elin precis! Efter att vi försökt oss på skype, vilket inte ville funka, så gav vi oss på msn istället. Saknar henne massor och är fruktansvärt avundsjuk på henne och det äventyr hon lever i just nu. Det får mig att tänka på vilket jävla skitliv jag har här hemma där jag inte gör ett skit och där veckans höjdpunkt är vad som är på tv:n. Vad är det för jävla liv??? Jag måste göra nåt nu och det ska vara drastiskt, men känner jag mig själv rätt så sitter jag här om en vecka och tänker samma jävla tankar igen! Att det ska vara så svårt att få ändan ur! Brukar inte deppa såhär, men det kallar jag inte depp utan att jag försöker ge mig själv en rejäl jävla spark i arslet! Nu ska jag äntligen sova...


Elin "Mahrs a la Mahrs" och jag <3



Kommentarer
Postat av: elinmahrs

Hanna Hanna Hanna, blir helt tarogd nar jag laser ditt inlagg.. Jag saknar dig hur mycket som helst och onskar att du var hos mig.. Vi ses vannen.. Alskar dig<3

2010-01-29 @ 09:15:55
URL: http://elinmahrs.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det var ju roligt att ni kunde prata lite med varandra. Synd att inte skype fungerade.

Roligt att ni hört av varandra. Hon saknar nog lite kommentarer på sin blogg från sina tjejer tror jag.

Vad fin du blev i håret tycker jag.

Kram Ingela

2010-01-29 @ 15:47:04
Postat av: hannah

mm,men vi pratade på msn, gick lika bra, skype hackade så dant. Mmm, jag är dålig på att kommentera på allas bloggar, men ska försöka vara lite kreativ med orden på hennes :) Tack!

2010-01-29 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0