Dagens...



Idag bajsar jag på att min mobil la av för några dagar sen. Jag har haft den inne på lagning förut för precis samma problem som det är nu. Mobilen fungerar, men det finns ingen bild. Det är precis svart på skärmen och då är det ju svårt att hitta runt i telefonen. Det är så irriterande. Så nu ska jag skicka in den på lagning igen. Den här gången ska jag KRÄVA en ny telefon.


 
Om det inte var nog med att telefonen gått sönder så skulle jag ta över pappas gamla telefon så länge och inser då att inga kontakter är sparade på sim-kortet utan i min telefon som är trasig. Det är så irriterande. Så nu har jag fått lägga in alla kontakter som jag kommer ihåg i huvudet och det är inte många. Har väl 20 nummer eller nåt. Så skriva era telefonnummer till mig tack!!
Det var allt för dagens bajs, berättar mer om dagen senare. Hoppas det kommer in lite nyårsbilder med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0