Dagens...


Börjar dagen med ett Dagens Bajs och den ger jag till att det nu vid 8 ramlade in två nissar som skulle kolla in ventilationen här hemma i typ 5 timmar. Det är det värsta jag vet när det kommer hantverkare eller några andra och stör på morgonen när jag ska göra mig iordning eller helt enkelt bara vakna till. De börjar köra med någon dammsugare av nåt slag och det gör mig bara ännu mer irriterad. Så jag kan ju glömma att kolla på det sista av Vakna Med The Voice eftersom jag inte hör ett skit här inne, inte ens mina egna tankar. Kan tänka mig hur förbannad jag skulle blivit om jag fortfarande låg och sov, det var ju tur att jag var vaken. Aja, bajset går iaf till dom som kommer och stör på morgonen när man bara vill ha lugn och ro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0