Dagens...


MAMMA! Att hela tiden höra hennes förbannade tjat om att dagens ungdomar är så slöa och att vi inte kan jobba då och då. Att alltid höra att "Jag fick jobba varenda dag när jag var mindre, jag jobbade varenda storhelg och jag jobbade mer än vad jag var ledig" BLA BLA BLA! Jag blir såååååå trött på att lyssna på hennes skitsnack. HUR JÄVLA KUL HADE DU NÄR DU VAR I MIN ÅLDER DÅ??? ett jävla skitliv verkar det som att du hade, synd det var om dig. Jag har iaf roligt nu och det tycker jag man ska ha! Ta ditt jobbsnack och stoppa upp det nånstans! Jag är uppskriven för jobb varje dag, men det är väl knappast mitt fel att det inte finns några jobb nu. (Hoppas hon inte läser min blogg, men hur stor är risken, hon kan ju för faan knappt googla på internet!)

Aja, även hur tjatig och irriterande hon kan va, så ÄLSKAR jag henne ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0