:D

Hejsan svejsan!! Jag tänkte slänga in ett litet inlägg nu eftersom jag och karin åker till Jönköping imorn bitti vid halv8, så jag hinner inte slänga in något inlägg då. Vi ska kolla in F-96 i handbollscupen Hallbybollen. Dom har två matcher imorn och den sista är halv 1, så på eftermiddagen kanske karin kan visa mig runt i Jönköping stad, tror inte jag varit där nångång. Jag har lovat mig själv att inte shoppa nånting, jag kan ju alltid försöka! Haha... På kvällen kanske vi äter något gott, vad vet jag. Eftersom olle bor i Habo (utanför jönköping) så sover karin och jag där imorn natt. Det blir tidig uppgång på tisdag eftersom vi ska kolla slutspelet i handbollen. Hoppas tjejerna når hela vägen till final, det skulle vara kul :) När handbollen är slut så åker vi hem till Vadstena igen.

Jag får se om jag tar med mig min dator till jönköping, annars kommer jag mobilblogga lite när jag är där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0