At Emilia's place

Nu sitter jag hemma hos Emilia. Jag ringde henne när jag var på väg från kalaset och undrade om hon hade ätit redan (för jag var hungrig eftersom vi bara fått fika på kalaset), men hon hade redan ätit. Men snäll som hon är så ställde hon sig såklart och laga mat till mig, det blev köttfärssås och makaroner, mumsig värre! Nu sitter vi iaf och kollar på Let's Dance och sitter och klagar på hur värdelösa en del är, haha! Men mina favoriter är Claudia, Agneta och Mattias, gillar dom människorna, men dom har ju kanonbra partners med och det gör ju nästa halva grejen. Tycker synd om Rabih som har fått den där tråk-kärringen som partner, men han tar det ju inte på allvar heller, men det e ju det som är lite kul :P Nej, nu ska vi fortsätta kolla på tv:n och efter det kanske vi drar ner till hugos (Jag vet, jag hatar hugos, men man får väl bita ihop ibland) för att kolla in dom som spelar, tror det var Anton Nessvi och Simon Svensson, hoppas de är bra. Men blir nyktert för min del, ska köra bil hem inatt så det blir lugna puckar. Någon som ska dit?? Kanske ses...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0