24 januari

Jag har alltid varit en sån där protestmänniska mot att duscha på morgonen. Jag tyckte att det var bäst att duscha kvällen innan så att man hann göra iordning håret på kvällen, eller att det kunde torka över natten så att man slapp att föna det. Men nu har jag ändrat mig. Finns det något skönare än att ställa sig i duschen när man inte riktigt har vaknat?! Att vattnet alltid är kallt även hur varm temperatur man än har. Men till slut blir det så fruktansvärt gött och varmt att man aldrig vill gå ut ur den, men när man väl gör det så inser man hur pigg och glad man blivit av att duscha. Nog om det, har precis tagit en dusch och det var såå skönt ;) Ska fixa iordning mig nu för att sen åka in till Vadstena för att kolla på två handbollsmatcher och på hockey sen ikväll, en helt vanlig söndag med rättare ord. Ha en kanonsöndag nu allihop! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0