23 januari

Har precis gjort iordning mig och ska snart åka iväg till sporthallen för att kolla på handboll. Det är flickor 96 som spelar mot RP så hoppas på en bra match, även fast det inte är RP:s bästa lag. Efter det ska jag kolla på damerna som spelar match hemma mot Eskil, blir en tuff nöt att knäcka det där, men hoppas det går bra ändå. Tråkigt att kanske behöva sitta själv i sporthallen, men man hittar väl alltid någon att titta med. Får se om Karin och Olle följer med, men dom är ju som dom är, det kommer ju ta en evighet innan dom är färdiga, haha! Ikväll sen efter handbollen ska jag åka till mjölby eftersom jag inte varit där på ett tag. Men åker till vadstena redan imorn  förmiddag, så blir en snabbvisit där. Ha en trevlig helg allihop!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0