21 januari

Upp tidigt idag, klockan ringde redan vid kvart i 7 :( jobbigt värre... Har precis käkat en god frukost som bestod av två mackor med ost, ett glas mjölk och en skål med youghurt. Ni bara måste pröva smaken Vitt Te och Persika. Tror det är Valio som gjort den, orkar inte gå och kolla, den är supergod! Nu har jag fixat iordning mig med och snart ska pappa och jag åka till Linköping. Han ska på antällningsintervju och då passar jag på att kolla läget på stan. Ska väl äta nåt där med hoppas jag. Efter det ska vi åka till Mantorp för att få våran bil lagad IGEN! Den är fortfarande iskall, burr... Skulle väl åka förbi motala med sen en sväng, vet inte riktigt vad vi skulle göra där. Kommer väl hem nångång i eftermiddag skulle jag tro. Ha en bra dag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0