04.10

det blev en kanonkväll som började med att wettern vann med typ 9-1 eller 10-1, skitsamma, bra iaf:) sedan skjutsade jag ner amanda och adde till valven och åkte ner själv bara typ 20min senare. Där hade vi det jättemysigt, men amanda som skulle spela match imorn gick hem lite tidigare, vid 12 ungefär. Men jag hittade snabbt nya kompisar, det var agnes, julia och ida som gjorde mig sällskap när amanda gått, två av dom gick ganska så snabbt, skulle hem tror jag. Agnes och jag fortsatte till hörnet när valven stängde, men hon ville inte följa med in, så jag hänkade på stefan och han bjöd på en greger artursson (eller en falsk greger, men helt okej ändå). Umgicks mycket med signe med, måste träffas mer, hon är ju great! :D Satte oss ner och pratade med henke och adde, trevligt som vanligt. Och när hörnet stängde så gick vi hem till henke. Signe skulle hem så det blev bara adde, henke och jag, men det gick väl ingen nöd på mig. Älskar dom där två till tusen, vilka underbara grabbar, love you guys!!!!!! :) Snackade en massa skit och sånt, somnade nästan där, men lyckades pallra mig hemåt till slut, även om jag lika gärna kunde sovit där. Men nu är jag hemma iaf, så ska sova i sängen nu! pussochgonatt!





Kommentarer
Postat av: signe

hehe , tack du är med great o de var en rolig kväll ! :D o Edvin tycker faktiskt att du är fin i håret bara de att han inte vågar erkänna de :)

2010-02-01 @ 18:36:56
URL: http://puemini.devote.se/
Postat av: hannah

ja, visst var det :) Jaså, en liten fegis alltså, haha! nevars..

2010-02-02 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0