Lördag 6 februari

Nu mår jag äntligen lite bättre. Var ju tvungen att gå upp tidigt för att vi hade handbollsmatch som vi tyvärr förlorade. Jag mådde väl inte helt kanon under matchen, men så kan det vara. Åt på McDonalds när vi skulle hem med, men kunde inte äta så mycket, mådde lite illa då. Men just nu önskar jag att köpt med mig mat hem, för nu är jag så sugen på McD mat, aja. Ska väl äta nåt här hemma sen ändå.

Jag hade iaf jättekul igår. Vi började med att åka till Mjölby hem till Ida och förfestade lite. Åkte in till Motala vid halv 11 och gick då in på Harrys, men det var nästan inget folk alls där, men jag tyckte det var kul ändå. Efter vi hade vart där i en timma eller nåt sånt, gick vi ner till Hugos/Texas eller vad det nu heter. De släppte inte in mer folk när vi skulle in, men lyckades komma in ändå. Jag "råkade" knalla förbi kassan i entren så gick in gratis, det var ju ingen som stoppade mig, så varför skulle jag betala då :) Lyssnade på anton&simon där och hade det trevligt. Det var mer folk där, men dom som är där är ju inte så roliga. Men hade kul ändå. Åkte hem till Emilia vid 2 ungefär och skrattade och tjatade ett tag innan vi somnade. Jag lägger in lite bilder från igår här med. Nu ska jag hämta pappa, äta mat, kolla på DJURGÅRDEN-Modo och sedan MELODIFESTIVALEN. Härlig hemmalördag!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0