Härligt!

Kom hem från en bra match i ishallen förut. Wettern vann med 5-2 mot Sölvesborg och det var nog den bästa match jag sett wettern spela iår. Iaf första och andra perioden. Det var kul att kolla måste jag säga :) Så nu hoppas vi att dom kan klå dom på bortaplan på lördag, det skulle sitta fint! Men blir nog tufft, men det har jag ju sagt förut, haha. Träffade dundersöta Molly Margareta Märta Grandin där med. Kände att jag var tvungen att skriva ut hela namnet för det är så gulligt :) Och sen är ju hon så söt, underbara unge! Lägger in en bild på henne, men jag är inte någon kanonfotograf så bilden blev som den blev, men hon är grymt söt i verkligheten!! :D 

 



Kommentarer
Postat av: Aleksandertina

Keep safe. Look out for one another.

2011-01-31 @ 20:19:46
URL: http://aleksandertina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0