TISDAG

Har hunnit med en del saker idag, även fast jag har haft en heldag med lillasyster. Vi har myst, spelat spel, lekt ute i snön och kollat på film. Men tiden gick riktigt snabbt, så när Emma kom hem åkte jag ner till stan och solade med Elin. Det var faktist inte så skönt, eller jo, det var skönt att koppla av en stund, men satan så kallt det var. Jag brukar alltid svettas när jag ligger i solariet, men den här gången låg jag bara och frös. Musiken dog efter typ halva tiden med, trist. Men jag hoppas att jag iaf har fått lite färg på mig. Helst vill jag få lite färg på benen, så dom inte ser så bleka ut i nyårsklänningen eller i träningsshortsen. Ansiktet sminkar man ju ändå och det andra har man ju kläder på sig. Men lite fräschare känner man sig iaf :)



När jag kom hem åt vi lite mat. Det blev en riktigt äcklig kycklingsoppa, som slutade med en tallrik snabbmakaroner och en smörgås. Usch, den var verkligen inte god. Efter det målade jag naglarna. Gjorde såna där leopard-naglar och det blev så himla snyggt. Lägger upp bilder imorn :) 



Nu har vi precis kollat färdigt på en film. Emma och jag kände för något spännande, så vi kollade på en film som hette Orphan. Den var läskig, irriterande, bra och spännande. Så som en thriller ska vara :) Nu ska jag snart gå och lägga mig! Tror inte jag orkar vara vaken till hockeyn börjar, men kanske en liten stund :) Natti!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0