TISDAG

Hemma från jobbet. När jag kom dit så kändes det inte alls bra, men när jag såg vilka jag skulle jobba med, kändes det genast bättre! Alltid lättare när man jobbar med underbara människor som faktist är roliga och lättsamma! Och en aningen galna och extremt godissugna! haha. Men det har gått bra idag iaf som ni kan läsa :) 

Nu är jag hemma och ska väl inte göra nåt ikväll. Jag funderar på att åka och kika på när B-laget har träningsmatch i sporthallen, men jag vet inte. Hurdags är den?? Någon som vet? Någon som vill följa med?? Annars ska jag nog bara vara hemma och njuta av att jag är ledig imorn och ska in till Motala för att gå på stan med Emilia och gå till frissan. Det blir väl att kolla på Filip&Fredrik och Morden i Sandhamn (trots att jag inte tyckte det var så bra). Ska nog kolla på ett par avsnitt av Mysteriet på Greveholm med :)




Den här är tillägnad dig Sofie :)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för det fina blogg inlägget =) Alltid lika kul att jobba med rätt folk =) Inte mitt fel att de fanns så mkt godis framme sådär lagom till jul :P

2012-03-03 @ 23:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0