SÖNDAG

Nu har jag kommit hem från Mormor&Morfar. Har ätit mycket god mat och efterrätt, så är proppmätt och belåten nu. Sedan fick jag, mamma, samuel och åke öppna lite julklappar eftersom dom förmodligen (beroende på om flyget flyger imorn) åker till Spanien imorn. Jag lägger in bilder på det jag fick och det jag vann i julklappsspelet. Jag vann faktist en sak ikväll, men det var nära att jag inte fick något alls med mig hem ikväll heller. Jag och julklappsspel går inte ihop, haha! Under spelet kollade jag även på handbollen. Det såg så himla bra ut, men sedan gick det lite sämre i andra halvlek. Men jag tyckte Sverige kämpade på riktigt bra hela matchen. EM-silver är ju inte helt fel ;)

Nu sitter jag hemma och ska kolla på Gossip Girl på play, sen sova.
Imorn blir det jobbKatarinaskolan.

Här kommer bilder på mina julklappar :)







Presentkort på LINDEX.


Örhängen :)


Flera vita tallrikar till min samling.


Fyra desert-tallrikar till.




Vann dessa små tillbehörskålar i paketspelet. Dom var i samma serie som jag samlar på :)




Kommentarer
Postat av: Jiven

vad ska du med 2st tvålkoppar till?? :)

2010-12-20 @ 18:30:13
Postat av: hannah

Så jag blir extra ren!

2010-12-20 @ 20:07:23
URL: http://hbyhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 01:58:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: hannah

tvminnen: Det varierar väldigt mycket. Iår har jag t ex inte köpt så jättamycket till mina föräldrar, men rätt så mycket till min lillebror. Sen lite till mormor och morfar och farmor med. Har faktist ingen aning om hur mycket jag lägger på julklappar.

Varför undrar du, om jag får fråga? :)

2010-12-21 @ 06:50:09
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0