ONSDAG

Nu har jag kommit hem från Motala och har sedan dess hunnit äta lite kvällsmat. Just nu sitter jag och kollar på Djurgården-Aik. Det ser bra ut nu, men det kan ändras snabbt. Ta hem det här nu!! Senare ikväll blir det Morden i Sandhamn på play och sedan tidigt i säng. Jobb imorn.


Här nere kommer lite bilder på vad jag hittade i Motala.
I nästa inlägg kommer bilder på min frilla (som iofs ser likadan ut..)





Kom hem med ett par shoppingkassar :)
Blev lite till mig och några julklappar.




Hittade dom här topparna på Gina Tricot.
Tror det var REA på dom, men kommer inte ihåg, haha.



Hittade även det här snygga halsbandet.
Blir nog kanon till min nyårsklänning :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0