MOBILT BREDBAND SÖKES

Nu har det löst sig med bil till handbollscupen nästa vecka, så det är ju skönt.
Eftersom jag tar egen bil får jag plats med min STORA mjuka, sköna madrass.
Yes, jag slipper den där hemska luftmadrassen, så himla skönt!!

Nu har jag bara en sak till som jag måste fixa. Jag skulle behöva låna ett mobilt bredband.
Är det någon som har ett och kan tänka sig att låna ut det till mig 2-4 januari ??
Jag betalar självklart för det. Hör av er snälla!!


UPPDATE: HAR FÅTT LÅNA AV MARIELLA.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!



Kommentarer
Postat av: louize

Var gärna med och rösta fram årets sommarbild 2010 i min blogg :D

2010-12-30 @ 21:13:03
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0