MITT 2010

Snodde den här från Martina, passar bra till 2010:s slut!




Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Vad lustigt, jag kommer inte på något :/ Firat julafton utan min mamma och lillebror.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag är en sån där som aldrig avlägger några nyårslöften för jag vet att jag aldrig håller dom. Då blir jag bara besviken på mig själv. Men kanske ska hitta på något till 2011 :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, det tror jag inte. Dåligt med bebisar! Kom igen nu kompisar! 

Vilka länder besökte du? Tyskland och Turkiet. Skulle vara kul att läsa Elins lista ;) 

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jag älskar att jobba med barn, så ett fast jobb eller iaf att påbörja min utbildning. 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jag minns ärligt talat ingenting. Min helg i Jönköping med tjejerna kommer man ju aldrig glömma!  

Största misstaget? Har väl inte gjort något stort misstag, men jag har nog slösat lite för mycket pengar :/ 

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, bara det vanliga. 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, utan tvekan. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är ju lustigt att man inte ens kommer på något som gjort än riktigt glad. Jag tycker ändå det varit ett riktigt bra år :) 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Eric Saade - Manboy (vare sig jag vill eller inte), Rihanna/eminem - Love the way you lie, Daniel Adam Ray - Gubben i lådan och September - Resuscitate Me.

Vilken film kommer påminna dig om 2010? Kommer inte på någon, kanske The Box för den var så fruktansvärt dålig.  

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har inte haft lika många saker att så fram emot det här året, men ändå tycker jag att det har varit att glatt år.

Vad önskar du att du gjort mer? Skriver som alla andra, tränat mer.  

Vad önskar du att du gjort mindre? Inte shoppart lika mycket kanske.  

Blev du kär i år?
 Nej, jag tror inte det faktist.  

Favoritprogram på TV? Det gamla vanliga Top Model, Vampire Diaries, Criminal Minds, The Big Bang Theory och One Tree Hill.

Bästa boken du läste i år? Allt för min syster. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag är dålig på att önska mig saker ... men jag fick mycket som jag önskade mig.  

Något du önskade dig men inte fick? En bil! HAHA

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
 Handlade på systemet för första gången själv, hade tjejerna på middag och sen gick vi ut på Hugos. En kanonkväll helt enkelt!

Hur skulle du beskriva din klädstil år 2010? Ehhh, som vanligt typ. Inget speciellt. På sommaren levde jag i sommarklänningar eller jeansshorts och annars levde jag i svart och vitt typ, med små färgklickar.  

Vad fick dig att må bra?
 Att alla runt omkring mig mådde bra! :)

Hur kommer ditt 2011 att bli? DET KOMMER BLI HELT FANTASTISKT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0