LÖRDAG

Idag är det snabba puckar! Fram och tillbaka, sen tillbaka igen. Eller det är JUL, då ska det flängas och svängas fram och tillbaka hela tiden. Nu har jag precis kommit hem från alla dagens bestyr. Har firat jul hemma hos Farmor med kanongod kalkon och mysigt sällskap. Fick en handduk av farmor i julklapp. Vi har inga julklappar hemma hos farmor längre, så en handduk blev jättebra. Efter vi varit hos Farmor åkte vi hem till Vadstena igen och vidare till Emmas föräldrar. Där fick alla julklappar. Jag fick en serietidningsbok med någon figur jag inte kände igen (jätterolig var den!) och sen fick jag en flaska vitt vin som passar jättebra till ikväll ;) Så den har jag redan smuttat på.

Så vad ska jag göra ikväll då??
Jo, det blir party och utgång med mina tjejer. Vi ska först hem till Karin för lite förfest och sedan ska vi åka in till Motala för att dansa loss på Harrys. Hoppas att det är mycket folk och att vi kommer ha det jättekul! :)



Nu måste jag börja göra iordning mig. Sminka mig och platta håret. Ska hämta upp Amanda och Elin innan 8 och sen åka till Karin. Får se om jag får iväg till inlägg därifrån innan vi åker till Motala, men hoppas inte på för mycket bara! Annars får ni ha en rolig juldagskväll :)









Kommentarer
Postat av: Sanna

gud vilken söt bild! :)

2010-12-26 @ 13:43:55
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0