LÖRDAG

Det blir lite partaj ikväll ändå. Börjar kvällen med mat och förfest hos Monika, Emmas kompis. Hon ska bjuda på smörgåstårta, hur gott är inte det?? Och Monika gör en riktigt god smörgåstårta med. Det ska bli mumma. Efter det ska vi åka in till Harrys och dansa loss. Amanda är på julbord med Adde och hans hockeylag och dom skulle nog gå till Harrys med. Men eftersom amanda inte är 20 så kanske hon inte kommer in, men jag hoppas! Jag känner verkligen för att dansa loss med Amanda. Det ser ju ut att bli en riktigt härlig lördag ändå! Dom spontana utgångarna brukar ju vara roligast :) Hoppas det blir så ikväll med!

Nu måste jag börja göra mig iordning. Ska platta håret, välja vad jag ska ha på mig, sminka mig och lite annat med. Ska vara hos Monika vid 7. Så ska vi hinna handla lite med innan. Hörs innan jag åker sen!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0