FREDAG

Jaha, då var det dags att börja göra iordning mig inför kvällen. Passar på att skriva nu, för jag vet att jag inte kommer att hinna skriva när jag gjort iordning mig. Då brukar det vara en massa annat som dyker upp och sen brukar det blir stressigt som bara den.

Tänkte berätta lite om hur min kväll kommer se ut. Elin kommer och hämtar mig vid halv4 och då hämtar vi upp Karin och åker till Motala. Vi börjar kvällen med att äta tre-rätters hemma hos Emilia. Så en mysmiddag med mina vänner, hur underbart (Inte amanda då, buhu!). Jag kommer inte berätta vad jag har gjort för förätt, det får ni veta imorn vad det blev. Emilia ska göra huvudrätten och efterrätten. Elin ska ha med sig sina förrätts-pajer och Karin har köpt vin. Det är så vi lagt upp middagen.

Vid sjutiden kommer alla andra till Emilia&Molle och då börjar festen. Då ska jag fira in det nya året med mina grymma vänner! Det kan ju inte bli mycket bättre. Bubbel och sånt på 12slaget är fixat.

Så jag hoppas på en riktigt bra NYÅRSAFTON!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0