FREDAG



Hemma från jobbet och från alla mina ärenden på stan. Vadstena är så underbart när man åker och ser sig omkring. Det är så mysigt med alla som handlar till fredagsmyset och bara går och ler för att det är fredag. Sen att solen lös fint på snön gjorde det bara mysigare. Hur litet och tråkigt Vadstena än kan vara, så är det alltid mitt underbara hem!

Var på Östenssons och handlade mat, hämtade ut paket på OKQ8, var nere på Apoteket och sen gjorde lite andra saker med. Men nu är jag hemma och har precis plockat iordning lite, förberett kycklingen och dukat. Jag ska väl snart fräscha till mig lite, så jag hinner kolla på handbollen med.

Vid halv7 tiden kommer Amanda och Elin hit och ikväll ska vi bara ha Idolmys, äta god mat och bara ha en underbar fredag! :) Det blir nog ingen mer bloggning ikväll. Eftersom tjejerna nog ska sova över här, så låter jag datorn vila. Eller jag kanske kommenterar vem som vinner Idol senare, men det blir kort som satan då.

Ha en kanonfredag! Så hörs vi imorn innan jag sticker till Kumla.









Kommentarer
Postat av: emilia

varför sov dom inte över då?

2010-12-11 @ 03:14:50
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/
Postat av: hannah

Det blev inte så bara. Elin mådde inte så bra och Amanda ville hem till Adde. Hur jobbar du imorn?? Du vill inte ut ikväll eller??

2010-12-11 @ 11:31:09
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0